Een onbetrouwbare toekomst - Gesprekken over de publieke omroep, digitaal onkruid en normatieve journalistiek  `

Een onbetrouwbare toekomst - Gesprekken over de publieke omroep, digitaal onkruid en normatieve journalistiek `

Productgroep Humanistiek 2012-48
3,90
Gratis voor abonnees.

Omschrijving

Volgens de directeur van de humanistische omroep (HUMAN) is het overduidelijk. We leven in een mediatijdperk. Geen organisatie kan nog zonder een website en ook twitter is ongekend populair bij bedrijven. Als humanistische organisatie kan je simpelweg niet meer om het internet heen. En ook de 'traditionele' media staan voor nieuwe vragen nu het mediagebruik veranderd is. Tijd voor een gesprek over de mediatisering van de samenleving. In dit artikel komen afwisselend Bert Janssens (directeur en programmamaker van de HUMAN), Reine Rek (UvH-alumnus en programmamedewerker van het Humanistisch Verbond), en Jochum Damstra (UvH-alumnus en oud-stagiaire van de NRCV), aan het woord. Over huifkarlogica, internethuiver en de rol van toeval.